نفس سوخته

ز آتش پنهان عشق هر که شد افروخته
دود نخیزد از او چون نفس سوخته

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۰ ثبت شده است

اماما چه کردی که عالمی بدون دیدنت می خواستند فدایت شوند ؟

.

.

.

 

"اگر بروید سراغ اینکه یک قدم بردارید برای اینکه خانه تان بهتر باشد ، از معنویت تان به همین مقدار ، از ارزشتان به همین مقدار کاسته می شود ."

صحیفه امام ، ج 19 ، ص 252

  • مجید شجاعی زاده

بسم الله الرحمن الرحیم


" تا حالا به کمک هایی که به این و اون کردی ، فکر کردی ؟

ایول به تو که اصلا فراموش کردی اما مخاطبم امثال خودمه که یه کاری برای کسی می کنیم ، نمی دونی چی کار می کنیم ...

در رتبه های پایین ، فرد کلی منت سر فرد گذاشته و ...  

یا منتظر تشکر فرد هست و اگر تشکر نکند بیا و ببین که چه می کند ...

یا در رتبه های بالا یک لبخند ریز می زند و حالت تواضع به خود گرفته و با صدایی آرام می گوید " وظیفه ام بود " اما تو چه دانی که در دل او چه خبرهاست ("یک نمونه اش : عجب شخصیت مخلص و ایثارگری در ذهن این بابا شدمااا" )

 

چند روز پیش داشتم قرآن میخوندم که به آیه ای رسیدم که با سر مرا به زمین کوبید ...

  • مجید شجاعی زاده

آهسته پدر ! آهسته پدر !

به یقین میروی پدر ! این اشک من آنقدر نیست که راه تو را سد کند . میدانم که کار تمام شد ، میدانم که با پنجه های قساوت ، تو را از آغوش قلبم خواهند کشید . این دشمنی که پای جهالت بر زمین می کوبد و قلب دختران پیامبر را می لرزاند ، دست از تو نخواهد شست و تشنگی اش جز به خون تو فرو نخواهد نشست .

این دشمن که تنها برای کشتن تو نیامده است ، آمده است تا هر لحظه هزار بار جگر فرزندان پیامبر را بسوزاند . این دشمن که چون گرگ وحشی به هنگام دریدن زوزه می کشد ، این دشمن که چشمهایش را بسته است و شمشیرهایش را گشاده ، بی تردید از تو ، از حرم معصوم تو و از خیام مظلوم تو نخواهد گذشت .

میدانم که خسته ای ! میدانم که بی برادری پشتت را و این همه تنهایی دلت را شکسته است . میدانم که در یک روز ، نه نصف روز هفتاد بار شهادت یعنی چه ؟ میدانم که شهادت شبیه ترین خلق خدا به پیامبر – علی اکبر – یعنی چه ؟ میدانم که راهی میدان کردن فرزندان برادر و خواهر ، کندن تکه های جگر با جان تو چه کرده است ؟ میدانم که پرپر زدن کوچکترین فرزند بر روی دست های پدر ، چه بر سر ، زمین و آسمان می آورد . با او چه می کند. میدانم ................

اما من هم دخترم .

دختر است و پدر . دختر تنها در

  • مجید شجاعی زاده