نفس سوخته

ز آتش پنهان عشق هر که شد افروخته
دود نخیزد از او چون نفس سوخته

حکم دادگاه : پرداخت ۲۰ هزار تومان

سه شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۵۰ ق.ظ

این جند روزه چقدر سر و کارم به قوه قضاییه میفته . چه کنم از هر چه بگذرم از اینجور خبرها نمیتونم ساده بگذرم .

حوادث - فارس نوشت:

6 متهم پرونده حمله به یک روحانی و ضرب‌وشتم وی، محاکمه و در نهایت با حکم دادگاه فقط به پرداخت 20 هزار تومان جزای نقدی محکوم شدند.
 
روحانی عباس روزمهر ماجرای حمله تعدادی اراذل و اوباش را اینگونه تعریف می‌کند: ‌یکی از پنجشنبه‌های ماه مبارک رمضان بعد از پایان یافتن منبر در امام‌زاده سیداسماعیل بازار به سمت منزل در حرکت بودم که با توجه به تمام شدن بنزین خودرو متوقف شد و تصادفی رخ داد. راننده خودرویی که به ماشین من زده بود در حال سیگار کشیدن بود که به او تذکر دادم در ماه رمضان این کار را نکند اما سرانجام این تذکر من، حمله او و حدود 30 نفر از دوستانش به من بود.


دستگیری 6 نفر از متهمان
وی در ادامه با بیان اینکه با سرعت عمل پلیس 6 نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند، گفت: پرونده با پیگیری‌های دادستان تهران به دادسرای امنیت ارجاع شد و بعد از تکمیل شدن تحقیقات برای رسیدگی به مجتمع شهید قدوسی رفت. روز محاکمه به دلیل فوت یکی از بستگانم نتوانستم به دادگاه بروم و منتظر برگزاری جلسه دوم محاکمه بودم که متوجه شدم حکم دادگاه صادر شده است؛ البته به گوش من رسانده بودند که قرار است حکمی ساده برای متهمان صادر شود.

روزمهر در مورد موارد شکایتش گفت : در جنبه عمومی این پرونده مواردی مانند فحاشی به مقام‌معظم رهبری (ضابطان قضایی این موضوع را تأیید کردند) توهین به روحانیت و توهین شدید به خانواده من بود و در جنبه خصوصی، ضربه به چشم من و کاهش دید و دوبینی شدید (تأییدیه پزشکی قانونی موجود است) و خسارت شدید به خودروی من وجود دارد.


مجازات تمام این جرایم فقط؛ 20 هزار تومان
همه این‌ها در حالی بود که قاضی پرونده هیچ‌کدام از این موارد را در نظر نگرفت و همه متهمان را فقط به پرداخت 20 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد. وی با بیان اینکه این حکم 6 روز قبل به دستم رسیده و به آن اعتراض خواهم کرد، گفت: شاهد پیگیری‌های شبانه‌روز نیروی انتظامی بودم ولی آنها معتقد بودند که اینگونه احکام صادره و آزادی سریع متهمان از سوی دستگاه قضایی باعث دلسردی آنها شده است. روزمهر گفت: تعدادی از متهمان این پرونده قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر هستند و زمان دستگیری آنها، از آن محل تجهیزات ساخت و مصرف ماده مخدر شیشه کشف شده بود.


قاضی پرونده: نمی‌توانم درباره پرونده اظهارنظر کنم
قاضی این پرونده هم از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرد و گفت: اولا موضوع پرونده را به خاطر نمی‌آورم و ثانیا به دلیل اینکه شما سمتی در این پرونده ندارید نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم و می‌توانید موضوع را از طریق روابط عمومی قوه‌قضاییه پیگیری کنید

  • مجید شجاعی زاده

نظرات  (۱)

بزرگتذین منکر جمهوری اسلامی است .




نمردیم و معنی منکر رو فهمیدیم!!!!! چیزی که تمام انبیا به دنبال آن بودند ...
البته ناگفته نماند که با جامعه صد در صد اسلامی فاصله داریم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">