نفس سوخته

ز آتش پنهان عشق هر که شد افروخته
دود نخیزد از او چون نفس سوخته

خبری که ...

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

حکم دادگاه بدوی فائزه هاشمی امروز از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به ریاحی وکیل وی ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش فائزه هاشمی برابر حکم دادگاه به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی ، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

نمی دانم چه بگویم ، اصلا بهتر است که بنده چیزی نگویم .

برای این منظور برخی از جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی کشور که از قانون مجازات اسلامی احصاء شده است را براتون قرار میدم :
ماده ۴۹۸ – هر کس با هر مرامی ، دسته ، جمعیت یا شعبه جمعیتی بیش از دو نفر در داخل یا خارج از کشور تحت هر اسم یا عنوانی تشکیل دهد یا اداره نماید که هدف آن برهم زدن امنیت کشور باشدو محارب شناخته نشود به حبس از دو تا ده سال محکوم می شود .
ماده ۴۹۹ – هرکس در یکی از دسته ها یا جمعیت ها یا شعب جمعیتهای مذکور در ماده ( ۴۹۸ ) عضویت یابد به سه ماه تا پنج سال حبس محکوم می گردد مگر اینکه ثابت شود از اهداف آن بی اطلاع بوده است .
ماده ۵۰۰ – هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یکسال محکوم خواهد شد .
ماده ۵۰۴ – هرکس نیروهای رزمنده یا اشخاصی را که به نحوی در خدمت نیروهای مسلح هستند تحریک موثر به عصیان ، فرار ، تسلیم یا عدم اجرای وظایف نظامی کند در صورتی که قصد براندازی حکومت یا شکست نیروهای خودی در مقابل دشمن را داشته باشد محارب محسوب می شود والا چنانچه اقدامات وی موثر واقع شود به حبس از دو تا ده سال و در غیر این صورت به شش ماه تا سه سال حبس محکوم می شود .
ماده ۵۰۵ – هرکس با هدف برهم زدن امنیت کشور به هروسیله اطلاعات طبقه بندی شده را با پوشش مسئولین نظام یا مامورین دولت یابه نحو دیگر جمع آوری کند چنانچه بخواهد آن را در اختیار دیگران قرار دهد و موفق به انجام آن شود به حبس از دو تا ده سال و در غیر اینصورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم می شود .
ماده ۵۰۸ – هرکس یا گروهی با دول خارجی متخاصم بهر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید ، در صورتیکه محارب شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می گردد .
ماده ۵۱۲ – هرکس مردم را به قصد برهم زدن امنیت کشور به جنگ و کشتار با یکدیگر اغوا یا تحریک کند صرفنظر از اینکه موجب قتل و غارت بشود یا نشود به یک تا پنج سال حبس محکوم می گردد .

.

.

.

(ای مالک) خشم عمومی مردم ، خشم خواص را ازبین می برد اما خشم خواص را خشنودی همگان بی اثر می کند ...

  • مجید شجاعی زاده

نظرات  (۳)

وبلاگت رو دیدم تو هم یه سر بزن

مرجع تخصصی بازیهای آنلاین و تحت شبکه

فروش وی پی ان با 21 سرور پر سرعت

www.Gamerha.Blogfa.com

آیدی یاهو من رو اد کن Gamerha7144
وبلاگت رو دیدم تو هم یه سر بزن

مرجع تخصصی بازیهای آنلاین و تحت شبکه

فروش وی پی ان با 21 سرور پر سرعت

www.Gamerha.Blogfa.com

آیدی یاهو من رو اد کن Gamerha7144
  • حسین رضائیان (رضی)
  • سلام. بعد اگه مردم بگن جمهوری اسلامی دروغگوئه میگن نه. بعد اگر مردم بگن قوه قضائیه بی پدر مادر بازی در میاره میگن نه....
    ببین داداش، حکومت جمهوری اسلامی با این حکم لکه ننگی رو به پیشونی خودش چسبوند. این حکم یعنی مردم زیر پایه صاحبان قدرت لگدمالن... خدا لعنتشون کنه...



    سلام
    به نظرم زیادی دازی تند میری ...
    شما هم که مثل خیلیا یه نقص رو به کل نظام و حکومت داری تعمیم میدی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">